Został uruchomiony na początku 2019 roku, oferta sprzedaży produktów dotyczy przede wszystkim akcesoriów do urządzeń mobilnych. W ofercie sklepu znajduje się ponad 1000 akcesoriów do najbardziej popularnych smartfonów i tabletów.
W naszym sklepie oferujemy kilka możliwości opłacenia zamówienia. Najszybszą metodą jest płatność wykonana za pośrednictwem systemu płatności Payu. Dzięki tej metodzie pieniądze za zamówienie od razu wpływają na nasze konto bankowe, a my może przystąpić od razu do realizacji Twojego zamówienia. Natomiast wykonanie przelewu tradycyjnego jest nieco wolniejszą metodą. Ponieważ płatność z reguły jest księgowana do dwóch dni roboczych, więc Twoje zamówienie może zostać zrealizowane dopiero po pewnym czasie, kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie bankowym, dlatego wysyłka Twojego zamówienia może się przeciągnąć. Możesz również za swoje zamówienie zapłacić kurierowi przy odbiorze paczki. Jeśli wybierzesz dostawę paczki tę metodą, masz możliwość sprawdzenia paczki i opłacenia jej za pobraniem w momencie jej doręczenia. Po wyborze tej metody płatności i dostawy, Twoje zamówienie jest realizowane natychmiast. Jeśli wybierzesz odbiór przesyłki w Paczkomacie InPost pamiętaj, że nie wszystkie paczkomaty w Polsce mają możliwość dokonania płatności kartą płatniczą.
Potrzebujesz pomocy przy zakupie? Nasz Dział Obsługi Sprzedaży pozostaje do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–17:00, a także w każdą sobotę w godzinach 9:00–13:00. Na każde Twoje pytanie wysłane drogą mailową, postaramy się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie. Jeśli wolisz kontakt telefoniczny, możesz do nas zadzwonić i porozmawiać z naszymi pracownikami z działu sprzedaży. Postaramy się udzielić jak najcenniejszych wskazówek dotyczących wyboru odpowiedniego produktów pasującego do Twojego smartfona oraz poprowadzić Cię przez proces zakupowy w razie potrzeby. Dzięki temu zakupy w naszym sklepie mogą być łatwe i przyjemne.